Jag är ett måndagsbarn! Not

Klockan ringde nog 200 gånger innan jag orkade att stiga upp idag. Eller jag orkade inte men va så illa tvungen! Som gräddet på moset har jag fått en rejäl infektion i fingret och går nu på penicillin, wooohoooo. Det gör så satans ONT!

Sitter i soffan nu, har tagit en dusch och piffsat lite i lägenheten. Hade velat diska och göra fint i köket men det går ju inte med bara en hand så det överlåter jag till Andreas ;)

Igår var jag, Andreas mamma och Andreas mamma på Ikea! Super mysigt. Köpte dock inte alls mycket eftersom pengarna spenderades på gekås förra helgen. Men det var en mysig söndagsutflykt :) imorgon är det ännu en dag på dagiset, hoppas det går snabbt och att det är fint väder!

Mysig bild på ett lila/röd/grönt svullet finger i väntrummet på vårdcentralen. Blev iallafall ompysslad med några lager förband..!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!