Gnälla får man göra ibland

Min rygg håller på att döda mig. Det gör så ont så jag vet inte hur jag ska ligga eller stå.. Suck

Väntar på att Andreas ska komma hem med god frukost. Är svin hungrig. Om 20 minuter börjar Disneydags, woho :) jag frågade Evelina igår: jag är lite orolig för det känns som att jag aldrig kommer mogna. Hon höll med. Det känns ju skönt. Då är jag inte helt ensam. Fast egentligen så tror jag man måste få vara lite omogen ibland. I sådär lagom mängd ;)

Nu ska jag göra kaffe, får väl anstränga mig lite nu när Andreas åkt till maxi.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


evelina

Helt seriöst börjar jag nästan bli orolig för oss :S hahah

2012-06-12 | 20:56:58
http://evelinaekholm.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!