Aj min rygg

Klagar över min rygg som gör så sjukt ont. Det känns precis som någon bränner och hugger på en exakt punkt på ryggen, och jag får inte bort den jävla smärtan!

3 dagar på dagiset är avklarat och jag har bara 12 kvar. "bara 12".. Känns som jag har varit där två veckor redan. Även fast ungarna är goa så är nog det yrket inget för mig riktigt. Men jag måste göra mina tre veckor så det är bara att bita ihop helt enkelt. Jobbar med trevlig personal så det ska väl inte bli så farligt ändå..

Snart ska jag och Andreas iväg på kalas hos hans kusin som fyller 17. Där bjuds det nog på god mat, det brukar det göra. Fasar dock inför efterrätten som brukar vara gudomlig.. Får inte kränga så mycket onyttigt ju!! Men vi får se om jag kan motstå frestelsen, troligen inte..

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!